Camping Geiranger

Camping Geiranger położony jest nad jednym z najbardziej znanych fjordów na świecie – Geirangerfjord – wpisanym na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Co roku przyjeżdża tu wielu turystów z całego świata. Nocowaliśmy na tym campingu  pod namiotem w 2016 roku podczas naszej podróży po Norwegii. Utkwiły mi w pamięci piękne otoczenie campingu w postaci gór w które wcina się fjord, bliskość wodospadu a przede wszystkim statki wycieczkowe, które zatrzymują się tuż przy campingu Geiranger. Rotacja na campingu jest duża. Ciągle ktoś przyjeżdża i odjeżdża. W tak popularnym miejscu to chyba naturalne 🙂 Cennik campingu na rok 2017 znajdziecie tutaj: cennik camping Geiranger

Aby dostać się nad Geiranger z Andalsnes gdzie poprzednio nocowaliśmy, udaliśmy się drogą 63 najpierw przez  Trollstigen – popularną Drogę Trolli, następnie do Valdall, skąd promem przeprawiliśmy się do Eidsdal (koszt 148 koron)

Niezwykłej urody trasa z Trollstigen do Geiranger nazywana  jest”złotym szlakiem”. Niesamowite widoki zapewnione 🙂

To już widok na Geirangerfjord z punktu widokowego Ørnesvingen:

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

Po przyjeździe na camping Geiranger znajdujemy miejsce i rozbijamy namiot. Tak to wyglądało: rozkładamy namiot 🙂

Ledwo zdążyliśmy przed deszczem 🙂

Na krótki pobyt camping jest świetny. Okolica ciekawa, można wybrać się na wiele pieszych wycieczek, a także popłynąć promem w rejs po Geirangerfjord. My następnego dnia rano wyjeżdżaliśmy już z campingu. Naszym celem był Briksdalsbreen…

0 Replies to “Camping Geiranger”