Camping Róża Wiatrów w Darłówku

W nadmorskiej dzielnicy Darłowa – Darłówku w niedalekiej odległości od  zachodniej plaży znajdziecie camping Róża Wiatrów. Wchodzi on w skład kompleksu turystycznego oferującego swoim gościom miejsca noclegowe w hotelu, domkach campingowych  jak i miejsca na polu namiotowym/campingu.

Choć camping znajduje się, nieco dalej od plaży niż część hotelowa, to i tak jest to odległość zaledwie krótkiego spaceru. Spędziliśmy w tym miejscu kilka dni w lipcu 2016 roku. Wracaliśmy z podróży po Norwegii i zatrzymaliśmy się nad polskim morzem, aby się nieco rozgrzać po norweskiej aurze 🙂

Pogoda podczas naszego pobytu na Campingu Róża Wiatrów była wyśmienita, więc nasze nastroje również. Spotkaliśmy tu sympatycznych ludzi (Anita, Rafał – pozdrawiam Was serdecznie:) i świetnie odpoczęliśmy.Camping cieszy się sporym powodzeniem, więc musieliśmy chwilę szukać odpowiedniego miejsca miejsca pod nasz namiot. Dzięki pomocy kompetentnego pana Olka – zajmującego się częścią campingową – wszystko przebiegło sprawnie.

camping-4

roza-wiatrow-2Akwarium w recepcji na zdjęciu poniżej

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

Na terenie campingu znajduje się basen odkryty, boiska do siatkówki, hala sportowa, kort tenisowy, plac zabaw dla dzieci. Prowadzone są animacje, konkursy, proponowane dodatkowe zajęcia.

Na uwagę na campingu Róża Wiatrów zasługuje też pięknie utrzymany ogród.

Plaża w Darłówku poniżej. To tzw. plaża zachodnia. Do niej jest blisko z campingu.

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

By dostać się na plażę wschodnią, trzeba pokonać most nad kanałem portowym.

Podczas naszego krótkiego pobytu w Darłówku obserwowaliśmy piękne zachody słońca

Poniżej stanowiska do mycia naczyń i sanitariaty na campingu.

miejsce-do-mycia-naczyn-i-sanitariaty

Dostęp do nielimitowanej ciepłej wody na campingu doceniliśmy po odwiedzeniu kilku norweskich campingów, gdzie za każdą kąpiel płaciliśmy, a czas był ograniczony. Jedynie przy takiej ilości ludzi na polu namiotowym należałoby chyba pomyśleć o dodatkowych toaletach i natryskach. Ogólnie uważam ten camping za godny polecenia.

Tutaj znajdziecie cennik na campingu

0 Replies to “Camping Róża Wiatrów w Darłówku”

1. Swietny blog. Czy jest cos co mozecie polecic rodzinom bez dostepu do samochodu? (Przylecimy do Polski samolotem a potem musimy dojechac pociagiem do Lublina). Szukam spokojnego kempingu dla rodziny z malymi dziecmi blisko morza lub jeziora. Idealnie jak bylby tez basen. Potrzebowalbym wynajac domek kempingowy lub gotowy namiot (ale tylko na duzej parceli z odrobina prywatnosci).
    Pozdrawiam

2. Witaj 🙂 Cieszę się, że zainteresował Cię nasz blog, mam nadzieję, że opisywane miejsca będą inspiracją również w przyszłości. Co do Twojego zapytania; podaj mniej więcej okolicę jaką bierzesz pod uwagę przy planowaniu urlopu, a może coś doradzę. Wspominałeś, że nie będziecie mieć do dyspozycji samochodu, tak więc dogodny dojazd jest tu chyba dość ważny. Pozdrawiam, Magda.